Forum Klan .::NOT OVERCOME::. (s8,s13,s14,s15) Strona Główna
Autor Wiadomość
<    Forum otwarte   ~   Update - jak, co, gdzie i kiedy. Piszcie o nowinkach.
Mobius
PostWysłany: Śro 3:07, 07 Lis 2007 
Emerytowana Elita
<font color=red>Emerytowana Elita</font>


Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 1030
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź


Na życzenie userów tego forum zakładam taki temat. Pamiętajcie tylko, aby były to nowinki i ogłoszenia dotyczące gry BF. W tym temacie off-top będzie surowo karany Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Van-Helsing
PostWysłany: Śro 15:02, 07 Lis 2007 
Junior
Junior


Dołączył: 02 Paź 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: mam wziasc zapomoge :))


Siemka a wiec jak juz wspomnialem w ceglo-boxie 18.10.2007
zalozyciel i zarzadca Gameforge Klaas Kersting ,udzielil wywiadu dla internetowego magazynu gier MMORPG &Co Gamesdynamite.

[link widoczny dla zalogowanych]
Klaas Kersting-
" Czesc mam na imie Klaas , jestem zalozycielem i zarzadca firma Gameforge . Zalozylem ta firme pod koniec 2003 roku razem z moim partnerem Alexandrem Luther .Jestemy znani przede wszystkim przez gre Ogame w wiekszosci ,ale tez i dzieki innym wspanialym grom jak :Gladiator ,Star pirates, Bitefight i osiagnelismy dzieki tym grom sukces" . Laughing
Seth Iorio (Business Development Gameforge AG)-
" Czesc jestem Seth zajmuje sie Business Development w Gameforge tzn.w skrocie i na temat: kooperacja, partnerzy Gameforge i rozbudowa firmy."
Gamesdynamite do Klaas´a-
"Jak udalo ci sie tak duza firme w tak mlodym wieku-jestes relatywnie jeszcze mlody- utworzyc.Studiowales cos specjalnego , miales poprostu szczescie?? "
Klaas-
"Z pewnoscia z wszystkiego po trochu (smieje sie ).Jestem relatywnie mlody 27lat to prawda ..... hmmm nie studiowalem BVL ale Wirtschaftsinformatik ...eeehmmm ale fakt ze z pewnoscia mielismy duzo szczescia , i timeing pasowal , mielismy poprostu szczescie ze wystartowalismy z Ogame .. bylismy dokladnie o wlasciwym czasie na wlasciwym miejscu ,bylismy pierwszymi "wiekszymi" ktorzy naprawde zaczeli w branzy IT tworzyc firme, i to sie wlasnie nam w wielu dziedzinach oplacilo jak tez np. wejscie w tak krotkim czasie na rynek miedzynarodowy i nie tylko."
Gamesdynamite-
"Jaki typ mialbys dla naszych przyszlych programistow ,ahmmm myslisz ze w momencie wszystkie miejsca sa zajete...ahmmm musza sie raczej specjalizowac w produktach ktorych brakuje na rynku ??"
Klaas-
"Ehmmm z pewnoscia jest trudno zwrocic na siebie "produkt" uwage ,ale to bylo zawsze trudne do osiagniecia , takze wczesniej bylo tez duzo malych gier z masowej presy ktore z odpowiednim marketingiem i Promotion budzetem potrafily znalesc sie w mediach i roznych bannerach w internecie ... , ale tak czy siak hobby programista nen programista gier ktory dobry jest moze odniesc sukces co prawda moze miec z pewnoscia problemy ze zwroceniem potrzebnej na swoj produkt uwagi ale sukces mozna tez zdefiniowac nie tylko jako komercyjny ale tez taki w ktorym gracze maja przyjemnosc z grania , duza liczba graczy ktora dana gre lubi i chcetnie tez w nia gra "
Gamesdynamite-
"Ahmm tak ok. Gdzie macie swoje biura tylku tu w Karlsruhe czy tez gdzies indziej ?? "
Klaas-
"Nie tylko w Karlsruhe"
Gamesdynamite-
"Tylko w Karlsruhe aha, a dlaczego akurat w Karlsruhe ?? "
Klaas-
"Hehe przypadek .(smieje sie ) Kiedy stworzylismy nasza firme studiowalem wtedy w Mannheim, moj partner Alex wraz ze swoja rodzina i pierwszym dzieckiem mieszkal w Karlsruhe i zaproponowal mi zebym sie przeprowadzil do Karlsruhe a nie odwrotnie Wink .Mi to bylo relatywnie obojetnie , m.in przez to tez ze sa tu duze firmy jak 1und1 i wspaniale Elity uniwersyteckie jak rowniez praca miedzy wykfalikowanymi ludzmi ulatwily mi dodatkowo decyzje o przeprowadzeniu sie do Karlsruhe"
Gamesdynamite-
"Ile pracownikow macie w waszych szeregach ??"
Klaas-
"Lekko ponad 90 , jesli sobie dobrze przypominam hehe , ta liczba sie szybko zmienia takze trudno mi dokladnie powiedziec " Laughing
Gamesdynamite-
"Szukacie tez nowych pracownikow ?? "
Klaas-
"Szukamy tymczasowo ponad 20 nowych pracownikow marketing,pr ..... kompletny spektrum ludzi ktorzy sa potrzebni w naszej branzy "
Gamesdynamite-
"Taak.. .., mowisz ze rosniecie coraz szybciej, co sie od czasu powstania firmy zmienilo ?? "
Klaas-
"Czlowiek stal sie bardziej strulturalny.... na poczatku robilismy wszystko w kierunku przyszlosci , robilismy to co nam wpadlo do glowy , to na co mielismy ochote, chec ....to co sprawialo nam przyjemnosc ...zreszta to jasne ze praca musi sprawiac przyjemnosc , z drugiej strony teraz czlowiek musi zalapac swoja koordynacje ....dotrzymac terminow ...to brzmi moze banalnie ale koordynacja tylu pracownikow etc. zajmuje duzo czasu. "
Gamesdynamite-
"Znasz imiona swoich wszystkich pracownikow ??"
Klaas-
"Tak prawie ....z czasem jest coraz trudniej , niedawno zatrudnilismy 10 nowych pracownikow tak ze ..... ciezko ciezko "
Gamesdynamite-
"Czy macie zamiar do waszego repertuaru dodac jakies nowe gry ?? "
Klaas-
"Tak , w momencie tworzymy 2 nowe gry do naszego repertuaru ....mamy zamiar dalej rolowac po Europie ..... ehmmm jak w naszym otoczeniu pojawia sie jakies nowe obiecujace projekty , nasi programisci chetnie sie tym zajmna.. ( zmieszany )"
Gamesdynamite-
"Ostatnio duzo graczy waszych gier , zali sie o waszym serwisie informacyjnym ...... o nowosciach , backups ,updates ze wogole albo z perfidnym opoznieniem sie o tym dowiaduja .Jak myslisz mozna by bylo to lepiej zrobic ?? "
Klaas-
"(widac ze go trafilo i zaczyna sie pocic gdy klamie ) Ehmm taak to prawda musimy sie z pewnoscia polepszyc , przyznajemy sie , ale jest to relatwynie ciezkie gdyz komunikacja odbywa sie w trybie miedzy narodowym , najpierw musimy znalesc kogos kto np. angielski zna potem ten ktos musi to przetlumaczyc etc. Ale to moze trwac pare godzin najwyzje pare dni -w najgorszym przypadku ekhm ..board admini musza tez odejsc od komputera zeby miec swoj wolny czas .......i jeszcze jak czlowiek pomysli ze mamy trudnosci w naszym biurze z koordynacja pracy to co dopiero w 15 grach w 30 krajach i to czlowiek odczuwa na ciele ...z pewnoscia jest to przykre i smutne ale to wszystko jakos sie rozkreci, potrzeba tylko czasu ...... "
Tlumaczenie do 7.01

Nie bede pisal ze ziomus jakby mogl to zrobilby gre w stylu pizza connections i ze bedzie na przetargach , i ze nie ma wolnego czasu, ze gra w co popadnie - bo zasne .... Rolling Eyes

Potem pytania do Seth Lorio: jak sie znalazl w teamie , jak czlowiek popatrzy w Ogame na te negatywne opinie na was co o tym sadzi , co powie o nowych platnych metodach ktore wprowadzili w ogame ktore sprawiaja ze nie da sie w to grac wg. graczy
Seth-
"Klaas mnie namowil , znalismy sie troche dluzej , co do opini to community potrzebuje takich graczy z tego w koncu zyje ..logiczne ze wielu osobom sie to nie podoba i w sumie nie mamy im to za zle i staramy sie wszystkich wysluchac i pomoc ...., co do tej czarnej materii to nie jest wyzysk tylko urozmaicenie( udogodnienie) gry i tez mozna przy tym zaoszczedzic jesli kupujemy naraz duze ilosci , wielu ludzi uwaza to za zle ale tez wileu jest nam za to wdziecznych itepe ..
Co do nowosci w Gameforge , nic nie moge powiedziec ale mamy pewne plany a wszystko o tym na przetargach w Lepizig 2008 ,mamy zamiar sie rozbudowac i takie tam ...

Koniec zrzedzenia ....jak bedzie mi sie chcialo to napisze dzisiaj cos o strajku adminow roznych gier na serwerach szwedzkich i jak Gameforge temu "zaradzil" ........... tzn. wyjebal wszystkich bez zadnego slowa Twisted Evil Laughing
I co do tego update na BF w ktorym jeden z ziomali z GF polemizowal ze JAK dobrze bedzie szlo i dostana nowe studio graficzne to sie wezma za robote za jakies 4 tygodnie Very Happy , albo tez nowosci moga potrwac pare miechow Very Happy Razz

Angaben ohne jegliche Gewähr Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Almighty
PostWysłany: Śro 18:10, 07 Lis 2007 
Elita Klanu
<font color=orange>Elita Klanu</font>


Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 1085
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków


kurde chyba ci jakis prezent musze zrobic...hmm moze na tuxatora dam ci uzbierac Very Happy

wielkie dzieki za wysilek a tak swoja droga to chlopaki sciemniaja ile wlezie w tym wywiadzie Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Van-Helsing
PostWysłany: Czw 3:43, 08 Lis 2007 
Junior
Junior


Dołączył: 02 Paź 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: mam wziasc zapomoge :))


Dancing LOL spoko nie ma to tamto Wink ....z tym prezentem ...nie obrazilbym sie Eh? Wink a ze sciemniaja to tak czy siak Very Happy
A teraz ciekawostka ..... [link widoczny dla zalogowanych] -spokojnie to nie jest link gryzacy ...
Otoz wg szwabskich komentatorow postac tego typa moze nalezec do jednego z teamu ...( co raczej jest nie prawda , mowi sie ze postac typa zostala po resecie dlatego ma tak malo zrabowanego a tak duzy lvl itepe ) ale co przy tym wyszlo na jaw ....wklejcie do waszego linku podaje przyklad :
[link widoczny dla zalogowanych] ta oto koncowke : bite/img/i/1_51.jpg czyli ma to wygladac mniej wiecej tak :
[link widoczny dla zalogowanych] zobaczycie co wyjdzie Wink ......
I co nam mowi powyzszy przyklad ( widzieliscie juz kiedys ta pukawke ) ...ze ta bron jest wgrana na kazdym serwie BF czy to niemieckim czy polskim ..... z plotek wynika ze ziomal z GF Andi zrobil ja sobie do swojej postaci i byla uzywana przez niego i magnet´a na testowym serwerze BF ...bron ta dawala +250 do kazdej umiejetnosci kosztowala 1 gold ...... a i tak pare walk z ta bronia nalezalo do przegranych Laughing
Teraz wiaze sie z tym pytanie : Czy ta pykawka wejdzie w repertuar broni ??
Odp. Raczej nie ( bynajmniej nikaj nie widzialem jakiegos potwierdzenia ) Rolling Eyes , ta bron byla zarezerwowana tylko dla teamlerow ..... ale spekulacji jest wiele na ten temat.

---------------------------------------------------------------------------------
Wydarzenie mialo miejsce 24 wrzesnia tego roku w szwecji .

[link widoczny dla zalogowanych]

Powyzszy artykul opisany jest w jezyku niemieckim ale znajdziemy tam tez artykul w jezyku angielskim Wink .
A wiec krotko i na temat :
03.10.2007, 10:29
Szwecja strajkuje !
Jak juz wiemy Gameforge expanduje juz na caly swiat i gry od nich wyszly w wielu krajach -to zadna tajemnica . Jednak rzeczywiste jest ze przez to cierpi Customer Service - nie tylko gracze z niemiec zala sie na brak Feedbacku ze strony Gameforge . Jednak nasza sytuacja na pierwszy rzut oka w porownaniu z problemami w szwecji jest blachostka.
Tam Team z az 5 gier Gameforge (OGame, Bitefight, Gladiatus, DarkPirates und Battleknight) postanowily zastrajkowac , czujac sie poprostu olani przez Karlsruhe´ska Kuznie gier .
Z wypowiedzi szwedzkiego Ex-Teamlera wynika ze bylo niemozliwoscia zmusic ekipe do zobienia czegokolwiek....czy postarac sie o jakies informacje na temat bugow,updates czy wogole reperowac zgloszone bugi etc.
Ze to jest frustrujace ze czlowiek ktory poswieca swoj czas "pracuje" ( i to w dodatku za darmo) na rzecz firmy ktora pokazuje im tylko plecy ...doprowadzilo do rozwiazania Ideenplanet na poczatku tego roku .
Szwedzki team postanowil ze jezeli nic sie nie zmieni -co bylo tez faktem , ze beda strajkowac . Ale tez gracze probowali przez listy,petycje i grozby ze przestana kupowac Premiumaccounts pokazac swoj punkt widzenia .
Gameforge AG zareagowalo - wyjebali wszystkich z glownego teamu Laughing , pozostal tylko boardadmin i trzech community menedzerow Wink ...... reszta teamu ktora "jeszcze" nie zostala wyrzucona odeszla sama z zalamania na reakcje GF .
Na oficjalna wypowiedz od Gameforge mozemy czekac ......... do usranej smierci .
Pomine ze teraz gracze maja nadzieje ze wraz z nowymi GO cos sie polepszy i nie powtorzy sie sytuacja ......
W innym wywiadzie z jednym z czlonkow strajkujacego teamu Larm jest opisane ze ziomek nadaremnie probowal wejsc z nimi w kontakt poniewasz nic nie chcieli wiedziec o jakis tam problemach im zalezalo tylko jak wkrecic nowych graczy . I ze byl uznany jako przywodce strajku poniewasz to on wklejal posty co ustalal team .
W sumie post po angielsku jest bardziej informacyjny takze mysle ze warto go przeczytac i przytaknac ....... Pray

Jutro jak bede mial ochote napisze cos o wzmiankach jakie pojawily sie na niemieckim boardzie BF ................... ale nie ma ich duzo i sa to tylko spekulacje Wink

Dobra koniec tych bajek na dobranoc .... narka ekipa Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mobius
PostWysłany: Czw 7:50, 08 Lis 2007 
Emerytowana Elita
<font color=red>Emerytowana Elita</font>


Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 1030
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź


No to ładnie rozwiązują problemy... Nie dość, że team pracuje społecznie, to jeszcze nie ma żadnych praw i "panowie z GF" mogą sobie wywalać ich jak szmaty na bruk! To jest frustrujące... komu my dajemy zarabiać... Co za dupki Mad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 1 z 1
Forum Klan .::NOT OVERCOME::. (s8,s13,s14,s15) Strona Główna  ~  Forum otwarte

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu


 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach